torsdag 6. oktober 2011

hjemmeeksamen

Da har jeg altså hjemmeeksamen... for første gang i mitt liv... i KRL fordypning. Så nå sitter jeg faktisk i senga og skriver på mac´en min, klokka er snart to, og her har jeg sittet siden klokka var 9. SÅ VILT GOOD!!! Hjemmeeksamen i senga mi!! Så her planlegger jeg å sitte resten av dagen, kvelden og natta, og så på dagen i morgen. Bedre kan det ikke bli:)

Her er forresten oppgaven min, så om du har noen tanker om emnet, forklaringer eller bare har lyst å diskutere noe av det med meg, så skriv en kommentar!!
"Gjør rede for helgenkulten som fenomen, dens teologiske bakgrunn, historiske fremvekst og hvilken rolle den spilte for middelaldermennesket. Forklar prosedyrene for helgenkåring."
Med andre ord - en ganske stor oppgave...

1 kommentar:

  1. heeh... =/ eg forstokje oppgaven engång så tippe eg ska la vær å je deg nogen råd.. =p men lykke te vertfall!! Ska be masse for deg.. Gud jer deg den kunnskapen du trenge! =) Klem
    apr 24, 2006 at 15:39 | Miriam


    Takk!! Trenge det!!! Og lykke te med eksamane dine på onsdag og neste fredag!!!:)
    apr 24, 2006 at 15:59 | renate


    Eg har kje så møkje å teføya. Ellers sko eg gjort det... Har barra grunnfag, ser du:)
    Lykke te jaffal. Du klare deg godt.
    Klem kR
    apr 25, 2006 at 14:08 | Kjell Rune


    koss jikk det??
    apr 27, 2006 at 07:52 | Miriam


    Takk Kjell Rune og Miriam. Nå e eg endeligt ferdige, leverte 14.58 (sku leveras seinast 15.00!), blei litt stressa i slutten, men tror det gjekk greit! Futti hjemmeeksamen e bra!!:)
    apr 27, 2006 at 10:18 | renate


    mm.. oppdatering renate?? Imårå ska eg ha matteeksamen, så eg håbe du senne opp en liden bønn for meg! =) Klem
    mai 2, 2006 at 17:59 | Miriam


    Er det ikkje feigt å be om gode eksamensresultater? :)
    mai 5, 2006 at 11:37 | Asbjørn


    vel... det kan jo alltids diskuteras... men koffor det egentligt? Det e jo det sama som å be om at Gud ska hjelpa oss i ein vanskelige situasjon... då ber me egentligt om et bra resultat - personlig... så koffor ikkje be om et bra resultat på eksamen...?
    mai 8, 2006 at 16:22 | renate

    SvarSlett