torsdag 6. oktober 2011

Vi prøver igjen!

Da er Renate ute på veiene igjen:) Pass på!!!
Var så heldig å få låne bil av ei venninne i huskjerka denne uka, og det passer jo glimrende, siden det er påske og fri og mye kjekt skjer!!! img_1403.jpg
Og det føltes fantastisk å kjøre igjen!!! Faktisk er det 5 og en halv måned siden jeg har kjørt!!! (utenom en liten julehandeltur med Åshilds bil, mellom Kåsen og Bryne...) Bilen min ble jo som kjent kondemnert 31.oktober, og siden det har jeg sykla 2 uker, på den nydelige rosa sykkelen min fra 80-tallet... til den ble stjålet (fordi jeg ikke gadd låse den...) for så å traske rundt i Bryne i all slags vær. Jeg trodde det skulle bli stress, men egentlig har det bare vært så greit, for alt er jo så sentralt her i Bryne, og med tog og buss kan du komme ganske kjapt over alt!! + så får jeg jo masse trim og vært ute i frisk luft!

...men jeg elsker det ikke så mye at jeg sier nei takk til å låne en bil ei uke!!! Og friheten av å sitte bak rattet igjen føltes gledessprengende...:) På vei fram og tilbake til Sandnes kvelte jeg bare motoren 4 ganger... og kun 3 av gangene var i lyskryss.... så dette kommer nok til å gå kjempebra!!!:D

1 kommentar:

  1. Hurra! Renate is back. Og gralla med bil. Kjekt for deg det. Nyt det så lenge det vare då. Og du... Ha ein velsigna påske.
    kR
    apr 11, 2006 at 19:49 | Kjell Rune


    Gudd å ha deg og tebage renate!! c",) Åja, d e colombianarane sin feil at me e blitt så dårlige i norsk.. hehe.. men nå e d lenge si me he våre me di!! Ska du i misjonskirkå på fredag??
    apr 12, 2006 at 11:34 | Miriam


    hehe..du e verre enn meg å kjøra lille venn:P hehe,du e mitt forbilde på veien:) må få sitta på me deg ei gong.hehe.:D
    apr 13, 2006 at 00:40 | Ann Iren


    takk!!!:) Eg vett ikkje om eg ska i Misjonskjerkå på fredag. Ke e det som skjer der?!
    apr 13, 2006 at 11:23 | renate


    de ska visa passion of the christ på storskjerm! =) eg glede meg og grue meg.. eg har ikkje sitt an ennå!! =/
    apr 13, 2006 at 11:25 | Miriam


    Hei Snuppa....forsiktig med gassen nå..!!!

    God påske til deg! Det er jammen deilig med noen fridager:0) Har akkurat lastet ned masse god gammel musikk og nå går "Joyful, Joyful" for full rulle her. Da sender jeg mange gode tanker til sommeren på Kreateam! For en gjeng og for en tur:) Ha,ha...vennskap, kjærlighet, intriger, busstur, harde kirkegulv, gatemøter, agrigat som ikke funka, ansiktsmaling og best av alt; masse dans og masse musikk...Inneholdt det meste den turen der tror jeg.
    apr 14, 2006 at 13:02 | Siv Merethe


    Hei Siven! Det er jeg enig i, Kreateam var fantastisk, av og til trist at vi ikke kan være like ansvarsløse og "dumme" som dengang!!! God påske til deg, og så håper jeg du tar en tur his i vår:)
    apr 17, 2006 at 13:08 | renate


    Ja det kan du si...følte meg litt som 16 år igjen idag da jeg ble skjelt ut veldig høyt og med veldig mange F-ord på banen idag. Jeg tok meg den frihet å legge bena litt sånn pent over setet...det var det en mann som ikke tålte. Han hylte ut "late F****" så det joma etterfulgt av en hel del andre skjellsord...så kanskje jeg er like ansvarsløs og dum fortsatt??!! Venninna mi som jeg satt sammen med og jeg fikk oss iallefall en liten støkk etterfulgt av en god latter (når han var ute av synet vel og merke...).
    apr 19, 2006 at 23:34 | Siv Mërethe


    oisann!! Det hørtes jo brutalt ut!!!! Folk som legger seg oppi hva andre gjør altså.... som for eksempel hun gamle dama på trikken da jeg var på besøk hos deg i høst!!! Jaja, vi får bare le av det:)
    apr 20, 2006 at 10:47 | renate

    SvarSlett